LEMAK BERBAHAYA

Tahukah anda bahawa sebanyak 95% penyakit itu datangya daripada makanan dan hanya 5% sahaja adalah daripada genetik/ keturunan. Antara penyakit yang kian melanda masyarakat pada masa kini adalah seperti SAKIT JANTUNG, OBESITI, DIABETIS, KURANG BERAT BADAN, STROK, DARAH TINGGI, MIGRAIN, SAKIT KEPALA DAN SAKIT BELAKANG. Kebanyakan penyakit ini adalah berpunca dari lemak visceral yang berlebihan di dalam badan. Apa itu lemak visceral?


Lemak visceral berbeza dari lemak tubuh lain (lemak subkutan-lemak di bawah kulit). Lemak visceral juga disebut lemak intra-abdomen, iaitu lembaran lemak yang mengelilingi organ internal tubuh manusia yang ditunjukkan dalam ukuran ketebalannya. Sedangkan lemak subkutan berada di sisi lain, adalah lemak tubuh yang berada dekat dengan permukaan kulit dan dianggap kurang berbahaya dan lebih mudah dihilangkan berbanding lemak visceral.

Kajian telah menunjukkan bahawa manusia dengan lemak visceral lebih berisiko tinggi terhadap penyakit jantung, strok, diabetes, darah tinggi dan lain-lain. Orang yang jarang bergerak, perokok dan peminum memiliki lebih banyak lemak intra-abdomen atau lemak visceral daripada orang yang aktif yang bukan perokok dan non-peminum. Stress dan migrain mungkin juga menjadi faktor dalam pembentukan lemak visceral di dalam tubuh.



Berikut merupakan gambar usus yang baik dan rosak
Menghilangkan lemak visceral lebih sukar daripada lemak subkutan kerana lemak tersebut lebih kuat tertanam/menempel di dalam tubuh manusia. Pakar perubatan mengesyorkan tiada cara lain yang dapat menyingkirkan “visceral body fat“, melainkan melalui senaman secara berterusan. Tapi mampukah anda bersenam setiap hari? Lebih-lebih lagi ketika berada di alam pekerjaan yang sibuk. Selain itu pemakanan yang sihat juga membantu mengurangkan lemak visceral dalam badan kita. Tapi, tahukah anda apakah makanan seimbang yang perlu anda ambil itu?

HERBALIFE ada cara untuk mengatasi masalah tersebut. Lihatlah, mereka berjaya menangani masalah mereka dalam masa yang singkat. Jika mereka boleh, saya yakin anda pasti boleh.

Masalah berat badan

Masalah kurang berat badan


Masalah jerawat dan resdung


Masalah sakit tulang belakang, resdung, migrain, senggugut


ANTARA KHASIAT PRODUK HERBAL LIFE:

1)Herbalife merupakan satu jenis pengganti makanan yang dapat memberikan kesan terbaik untuk tubuh, sesuai dengan kehendak masing-masing.

2)Sekiranya anda menghadapi masalah berat badan, Herbalife boleh membantu anda menurunkan berat badan secara efektif, dan selamat, tanpa senaman. Sekiranya anda terlalu kurus dan ingin menambah berat badan supaya nampak lebih menarik, shake Herbalife juga boleh membantu anda.

3)Sekiranya anda mempunyai penyakit seperti darah tinggi dan kencing manis, produk Herbalife boleh bantu anda menangani penyakit ini. Produk ini juga boleh membantu anda untuk mengelak daripada terkena penyakit seperti ini. Produk ini juga sesuai bagi mereka yang ingin mengekalkan berat badan dan menjaga kesihatan.

4)Kesimpulannya, produk Herbalife memang sesuai untuk semua, tak kira tua atau muda, lelaki atau wanita.

5)Produk Herbalife juga selamat diminum oleh ibu mengandung, dan sedang menyusukan anak, dan juga untuk kanak-kanak.

Untuk melihat produk-produk herbalife, sila klik disini.

2 comments:

  1. mcm mane produk herbalife menghilangkan lemak viseral ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Produk Herbalife menghilangkan lemak viceral melalui cara pemakanan yang seimbang. Seperti yang kita tahu, herbalife ini adalah nutrisi harian yang mampu menjadi pengganti kepada makanan harian kita spt sarapan pagi dan makan malam.

      Cthnye: Gantikan sarapan pagi anda dan makan malam anda dengan produk herbalife. Produk herbalife ini mempunyai protein yg diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan dimana ianya mampu mengenyangkan serta ianya juga mempunyai kandungan kalori yang rendah. Dengan cara pemakanan produk herbalife ini, viceral fat itu dapat dibuang sedikit demi sedikit. testimoni di atas adalah cth yang terbaik yang dapat saudara/ saudari lihat. Jika ingin mengetauhi dengan lebih detail lagi, hubungi saya 013-3940964 atau email di 4tambahan2009@gmail.com

      Delete

Inquiry Form

Any inquiry please do not hesitate to ask. We will respond within 24 hours through email or call. As reminder : Please make sure all information are correct / Sebarang pertanyaan sila kemukakan kepada kami. Kami akan menghubungi semula melalui email atau talifon dalam tempoh 24 jam. Peringatan : Sila pastikan segala butiran adalah tepat.
Full Name/ Nama Penuh:
Gender/ Jantina Male/ Lelaki
Female/ Perempuan
Contact No/ No. Telefon:
Email Address/ Alamat Email:
Where do you live?/ Di manakah anda menetap? KL, Selangor
Perlis, Kedah, Penang, Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Pahang, Terengganu, Kelantan
Sabah, Sarawak, Labuan
Others
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve skin complexion
Healthy breakfast
Improve health
Earn extra income
Questions/ Pertanyaan:

This form powered by Freedback

Advertisement Column

.

Information Column

.